vineri, 11 aprilie 2014

#lesanse;

E tarziu si eu doar ce am realizat ca saptamana asta am uitat sa postez intrebarile suplimentare pentru concurs. Imi cer scuze, insa orarul pentru scoala altfel m-a cam dat peste cap putin.


Reguli:

-trebuie sa comentati la aceasta postare cu raspunsul la intrebare;
-un comentariu de persoana;
-puteti comenta chiar si spre finalul concursului (pana de 21 martie) dar aveti grija ca aceste intrari pot fi folosite in rafflecopter o singura data pe zi;
-lasati link-ul la postarea la care ati comentat la butonul "Intrebari" care este valabil pentru oricine;

"Ce carti de aici v-ati dori sa cititi? De ce?"

In caz ca nu ati raspuns la celelalte intrebari, le gasiti aici.

2 comentarii:

  1. Anonim23:43

    As dori sa citesc "Amor la Paris" pentru ca este o carte ce promite romantism din plin, iubire, tandrete, afectiune si multe altele, iar eu sunt o fata ce iubeste romantismul. Mi-ar mai placea sa citesc "Cele 9 chipuri ale inimii" doar pentru coperta, si chiar pentru titlu, desi n-am citit niciodata descrierea cartii, pare interesanta. Iar pachetul "Jill Mansell" mi-l doresc de foarte mult timp, dar am amanat cumpararea lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim23:14

    Mi-aş dori Iubire dincolo de timp datorită poveştii în sine, a faptului că iubirea poate supravieţui indiferent de loc şi timp :)

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)