miercuri, 26 februarie 2014

Top 5 Wednesday

Top 5 Wednesday este un tag care circula in blogosfera si pe youtube de foarte mult timp si care a fost adus si in blogosfera romaneasca de Pzzike. Aceasta consta in a ne alege un top 5 in fiecare miercuri pe o tema bazata.

Tema acestei saptamani este "Carti romantice" si mi-a luat ceva sa ma gandesc la un top deoarece nu prea am citit multe carti in care dragostea sa fie tema principala. Nu am putut face nici macar un top 5, deci este ceva mai scurt.


Locul 5 - Forever my girl de Heidi McLaughlin. Cartea aceasta am citit-o cam pe anul trecut si trebuie sa recunosc ca mi-a placut extraordinar de mult. Ma indragostisem de ea cu mult inainte de a o citi, din primul moment in care i-am citit descrierea. Nu sunt mare fana a genului (in general prefer ca dragostea sa fie o tema mai minora), dar aceasta carte mi-a placut extraordinat de mult. Si drepturile au fost cumparate asa ca sper sa se auda curand ceva noutati legate de film.

Locul 4 - Atingerea umbrei de Richelle Mead. Din cele 4 volume pe care le-am citit pana acum, acesta mi se pare cel mai potrivit pentru aceasta tema, deoarece... nu va pot spune multe pentru ca v-as da prea multe informatii daca nu ati ajuns pana aici. Ei bine, tot ce va pot spune este ca relatia lui Rose si a lui Dimitri este mult prea draguta in aceasta carte.

Locul 3 - Divergent de Veronica Roth. Nu cred ca trebuie sa mai spun multe. Daca sunteti cititori mai vechi ai blogului, atunci stiti despre ce vorbesc :)

Locul 2 - Mandrie si Prejudecata de Jane Austin. Nu cred ca trebuie sa spun foarte multe despre aceasta carte. Adica stiu, mult o considera plictisitoare datorita descrierilor sale, insa cartea ascunde o poveste de dragoste chiar frumoasa, cu personaje bine conturate si unice in felul lor de a fi.

Locul 1 - E usor sa te iubesc de Tammara Webber. Wow, nici aici nu cred ca este nevoie sa spun multe. Este o carte absolut draguta si minunata care mi-a placut inca de la prima pagina.

Si Ultimul Cantec de Nicholas Sparks. Am citit aceasta carte acum vreo doi-trei ani si tin minte cat de mult mi-a placut. Relatia dintre cele doua personaje a fost absolut minunata, si la fel a fost si relatia lor cu celelalte personaje.


Acesta este topul meu. Acum ma duc sa imi invat pentru ca maine am o zi ingrozitoaaaaaare. Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)