marți, 2 iulie 2013

Heiresses

O stiti pe Sara Shepard? Of course you do! 
Oricum, tocmai ma uitam pe Goodreads si m-am oprit pe pagina ei, pentru a-mi satisface curiozitatea (va povestesc putin mai tarziu despre care curiozitate este vorba) si am descoperit ca in 2014 aceasta va incepe o noua serie numita Heiresses.
Despre ce este vorba in aceasta noua serie?

Este vorba despre una dintre cele mai bogate si cunoscute familii din Upper East Side care si-au facut averea prin intermediul unei afeceri cu diamante.
Prin testament, bunicul lor va imparti aceasta avere numai nepoatelor sale, acestea fiind mostenitoarele ( Heiresses). Dupa moartea unei verisoare, mostenitoarele ramase incearca sa-si dea seama daca blestemul familiei este adevarat sau nu, cine le-a omorat verisoara si cel mai important, care dintre ele reprezinta urmatoarea tinta.

Decii? Ce parere aveti? Mie personal mi se pare atat o idee difertita fata de Micutele Mincinoase si Jocul Minciunii, cat este si o idee specifica autoarei.
Din cate se stie, cartea trebuie sa apara in luna februarie a anului urmator, insa s-ar putea sa se mai schimbe data. Cartea inca nu are coperta.

Di acum despre acea curiozitate despre care vorbeam. Deadly (PLL #14) este ultima sau va mai aparea si alta? Sunt destul de zurioasa. Nu ca as ajunge eu in viitorul apropriat pana la acel volum, dar asa, vroiam si eu sa stiu :) Si Seven Minutes in Heaven (TLG #6) este ultima sau (again) nu se stie sigur? :) 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)