joi, 2 mai 2013

Rezultate concurs fidelitate!

Heeey!! Ce mai faceti? Stiu ca ar fi trebuit sa vin ieri cu aceste rezultate, insa am fost plecata din oras si nu aveam internet.
Inainte de toate, vreau sa va multumesc ca ati participat la acest concurs. Fara sa o mai lungesc, va voi posta rezultatele. Apropo, nu am mai pus regula cu postarile noi valoreaza 3 puncte si cele vechi 2, pentru ca imi e greu sa verific fiecare data a postarilor, insa le-am luat in calcul si pe acelea cu cate un punct, si m-am uitat putin la ele iar rezultatele ar fi iesit la fel.

Rezultatele:

1. yukiblack - 84 puncte - 84 de comentarii
2. Romina Gianina -74 de puncte - 64 de comentarii+ cele 10 puncte pentru ca a adus pe blog o noua persoana
3. Cioburi de vise - 32 puncte - 32 de comentarii
4. Andreea Ilie - 21 de puncte - 21 de comentarii

Acestea fiind spuse, yukiblack, te rog sa imi trimiti datele tale pe adresa andd.deea@yahoo.com
Felicitari!
Si pentru restul, imi pare rau ca nu va pot trimite nimic, daca as fi avut mai multe premii, v-as fi dat si voua.

3 comentarii:

  1. Felicitări câștigătoarei și organizatorului !

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim14:49

    Multumesc tare mult, Anddeea. Ti-am trimis emailul dupa adresa malinabarbu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)