joi, 2 mai 2013

Recenzie : Impecabil de Sara Shepard

Recenzia :

Aria, Emily, Hanna si Spencer sunt in continuare urmarite de A. Aceasta persoana  urmareste sa le distruga vietile, spunand cele mai adanci secrete, pe care doar o singura persoana le stia, Ali.
Emily incearca sa afle ce este in neregula cu ea, daca o place sau nu pe Maya. In acelasi timp ea incepe sa-l cunoasca cu adevarat pe Toby si ajunge in punctul in care il ivita la bal. Spencer se intalneste in secret cu Wren, cu care are planuri mari de viitor. Insa relatia lor este cu adevarat ceea ce pare? Ea se dedica lui, iar acesta este indiferent. Si relatia ei cu Melissa incepe sa se imbunatateasca, cat de mult se poate imbunatati. Hana duce o lupta crancena cu sora ei vitrega, Kate si cu tatal ei care pare sa nu-i tina partea niciodata. In acelasi timp aceasta este innebunita de modul cum arata, deoarece ii este frica sa nu ajunga aceeasi Hanna din clasa a saptea. Plus ca incearca sa-l recape pe Sean. Iar Aria incearca sa-si faca parintii sa fie ca inainte de Meredith care pare sa le strice familia. Dar printre aceste lucruri rele care i se intampla, exista si lucruri bune. Ea este noua iubita a lui Sean, ceea ce face ca ultima farama de prietenie din ea si Hanna sa dispara.
Iar in tot acest timp A nu face altceva decat sa le bage bete in roate si sa le strice fericirea, sau macar vietile lor si asa destul de grele.

Parerea mea:

Spre deosebire de prima carte, aceasta m-a placut mult mai mult. Singurul lucru care nu mi-a placut este ceea ce i se intamla lui Toby. Nu mi-a placut ca nu s-a vorbit foarte mult despre problemele Ariei. Pana la urma, dintre toate patru, familia Ariei este in pericol. Chiar ar fi trebuit sa vorbeasca mai mult despre ea. In acest capitol Emily a fost mult mai okay, poate pentru ca a interactionat cu Toby, care mie mi-a placut foarte mult. Despre Hanna nu stiu ce sa zic. Adica imi pare rau de felul cum este tratata de propriul tata, si mai ales imi pare rau ca trebuie sa o superte pe Kate, dar tot o nesuferita este. Chiar mai nesuferita ca in prima carte.


Iar Spencer, imi pare rau de ea. A crezut cu adevarat in Wren iar el la final ii da papucii, spunandu-i ca este cu altcineva, si acel altcineva cine poate fi inafara de sora ei. Adica Melissa i-a platit-o cu aceeasi moneda. 

Ce nu mi-a placut la acest volum este ca din nou, fetele nu prea sunt impruna. Desi stiu ca au un dusman comun, ele nu se ajuta decat cand sunt cu adevarat in pericul, sau cred ele ca sunt in pericol.

Puncyaj : 5/5




Un comentariu:

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)