vineri, 22 iunie 2012

Putin ajutor din partea voastra

Ok, deci intr-un fel am mintit. Am spus ca blogul va fi deschis pe data de 29 iunie, adica vinerea viitoare insa eu deja am inceput sa mai postez cate ceva.
Imi dau seama ca sunt doar la inceput si ca nu sunt persoane interesate de acest blog inca, insa sper ca acest lucru se va schimba pe viitor. Sper ca vor fi persoane care vor citi acest mic " anunt ", daca-l putem numi asa.
As avea nevoie de putin ajutor din partea voastra, dupa cum puteti citi si in titlu.
Avand in vedere ca acesta este primul blog despre carti pe care l-am facut ( si primul de care vreau sa ma tin pana la final ) as avea nevoie de inca o persoana care sa ma ajute sa-l intretin.
Tot ceea ce trebuie facut aici este sa mai adaugam noi carti aparute de la diferite edituri si sa mai scriem despre anumite carti pe care le citim, astfel incat sa atragem persoanele sa citeasca.
Cine doreste sa-mi lase un mesaj si sa-mi spune ( optional ) de ce ar dori sa ajute. Voi discuta cu toti cei care vor lasa un comentariu si voi alege o persoana pe care o voi anunta.
                                    
                                                                   Multumesc pentru timpul acordat,
                                                                                           Deea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)