luni, 17 august 2015

Summer read-a-thon ~ wrap-up

Dupa cum v-am spus intr-o postare anterioara, aceasta a fost lista mea de lectura, dar nu am reusit sa o duc pana la capat, din pacate. Totusi, sunt multumita cu ce am reusit sa citesc, pentru ca am ajuns la concluzia ca am fost putin cam prea indrazneata sa-mi pun pe lista doua carti clasice de cate 500 de pagini fiecare, drept urmare nici nu am apucat sa le citesc pe amandoua :D

Day 1: 77 de pagini citite. Am inceput un pic cam lenasa, un pic cam fara chef "Maestrul si Margareta" si am fost surprinsa sa o descopar chiar interesanta
Day 2: 171 de pagini citite. Am continuat cartea si am reusit sa citesc putin mai mult decat in ziua precedenta, desi nu cat mi-as fi dorit sa citesc.
Day 3: 148 de pagini citite tot din aceasta carte clasica. As fi vrut sa o termin, insa am fost lenesa, iar spre seara imi era deja prea somn. *clar, mi-am pierdut antrenamentul*
Day 4: 100 de pagini citite. Am reusit sa termin cartea cu succes si am fost foarte incantata, atat de incantata, incat nu am mai citit nimic toata ziua *shame on me*. Urmeaza si o recenzie pozitiva!!
Day 5: 43 de pagini citite. Dap, numai 43 de pagini. De ce? Pentru ca am inceput "Albastru nemargini, aproape transparent" si nu mi-a placut absolut deloc...Am incercat sa salvez ziua si sa caut altceva de citit, dar celelalte doua carti din lista nu ma atrageau si parca nici nu mai aveam nimic
"atragator" in biblioteca, asa ca am ramas numai cu 43 de pagini.
Day 6: 0 pagini citite. M-a suparat atat de tare ziua anterioara incat nu am vrut sa citesc nimic, am spus ca e zi pentru eliberarea emotiilor negative.
Day 7: 292 de pagini citite. Ca la final de maraton, am bagat putina viteza, mi-am luat inima in dinti si am terminat "Albastru nemarginit, aproape transparent" si am inceput "Experiment" de Veronica Roth, o carte care initial nu era pe lista, dar mi s-a parut o carte ce se potrivea pe starea mea spirituala de dupa dezamagirea cu cartea lui Ryu Murakami.

Si asta a fost tot, ne revedem la urmatorul maraton si sper sa fim in numar cat mai mare. Pana atunci va urez lectura placuta in continuare!

4 comentarii:

  1. Felicitări pentru cât ai reuşit să citeşti! Sunt curioasă de ce nu ţi-a plăcut Albastru nemărginit, aproape transparent. Ca să ştiu şi eu dacă trebuie să stau departe de cartea asta...şi pentru că, dap, sunt pur şi simplu curioasă.
    Sper ca de acum în colo să dai de cât mai multe cărţi bune. ~

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am încercat de vreo două ori să citesc „Albastru nemărginit..”, dar n-am reușit. Nu pot să citesc mai mult de 20-30 de pagini... :( Mă bucur că totuși tu ai putut. Dar dacă spui că nu ți-a plăcut.. atunci e clar. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări pentru rezultat! ^_^ Eu în ultima vreme nu am citit prea mult, dar sper ca astăzi să-mi intru din nou în ritm. O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim15:17

    Nu trebuie să spui că e un 'fail', te-ai descurcat destul de bine. Eu nu particip la maratonuri de lectură tocmai din cauza faptului că nu vreau să mă forţez să citesc ceva ce nu-mi face plăcere.

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)