vineri, 21 august 2015

Leapsa cinefila

Nu am mai complatat de mult o leapsa si parca imi era dor. asa ca ii multumesc Dianei de pe Dreams have wings pentru aceasta ocazie. *huuugs*

1) Care a fost ultimul film vazut si ce impresie ti-a lasat?
Hmm, nu am o lista cu filme vizionate, asa ca imi e destul de greu sa tin minte ce am vazut, dar am impresia ca Kingsman: The Secret Service e ultimul vizionat :D si mi-a lasat o impresia chiar placuta. Era 2 noaptea cred cand l-am terminat si eu ma prapadeam de ras. A fost fain, numai bun pentru destindere.

2) Ce carte ai vrea sa fie adaptata intr-un film?
Majoritatea au deja filmee, daar as spune Delirium  de Lauren Oliver sau Alegerea de Kiera Cass pentru ca sunt distopii care cred ca vor avea un decor dragut si povestea faina, chiar daca usor  cliseica (mai ales la Alegerea). Si eram sa uit de Shatter me!!! neaparat un film dupa cartea asta! *malove*

3) Daca ai putea fi un personaj dintr-un film regizat de Tim Burton, care ai fi si de ce?
*googlesearch* ...Am vazut doar Corpse Bride :)) Si l-as alege peeeeee *pampam* Victor Van Dort :)) de ce? spimplu: pentru ca Johnny Depp <3

4) Care este actorul/actrita preferat/a?
Sunt muulti, nu pot alege, nunu, la actori ar fi Leonardo DiCaprio, Johnny Depp, Dylan O'Brien, Channing Tatum, Morgan Freeman, etc etc *adica nu imi mai vine nimeni in minte* si la actrite: Blake Lively, Emma Watson, Keira Knightley sii Jennifer Lawrence ^_^ they rock my world

5) Pe platourile carui film ti-ar placea sa-ti gasesti adevarata iubire?
Mmm asta e o intrebare dificila...what about Pride & Prejudice? :D

6) Daca ai putea alege intre a fi dublura actorului/actritei preferat/e si a juca perechea lui/ei care moare in primele 5 minute, ce ai alege?
Ce e cu intrebarea asta?? Chiar trebuie sa aleg?? *eocruzime* *sadface* off, o sa aleg sa fiu perechea lui pentru ca dublurile sunt dubluri si meh..poate se indragosteste de mine in alea 5 minute <3

7) Care este super-eroul preferat?
Catwoman? :)) *glumesc* in principiu nu am un super-erou preferat si nici nu-i cunosc prea bine, daaar what about Robin din Titanii? 

8) Ce film iti trece prin minte daca spun dragoste+comedie+happy-end? Dar horror+drama?
Cred ca What if :-?? a fost un film foarte simpatic, nu cine stie ce, dar simpatic. Iar la filme horror nu prea ma uit, am vazut doar Evil Dead si a fost awesome!!!!! ps o tipa este violata de un copac

9) Il intalnesti pe Leonardo DiCaprio, iar primul lucru pe care i-l spui este...
"Wait a sec" apoi lesin si imi revin dupa o secunda :)))) 

10) Recomanda-ne cateva filme bune care ti-au placut la nebunie :)
pff what about Testament of Youth, Woman in gold, Before sunrise/sunset/midnight, Fury, Ciberbully, The Pianist, The Shawshank Redempiton (asta trebuie vazut neaparat!!)
*va las cu adorabiliciosii*

Intrebarile mele sunt:
1)Care este filmul care te-a lasat cu o impresie foarte buna (blowmind)?
2)Actorul/actirita cu care ai vazut cele mai multe filme?
3)Serialul preferat?
4)Un film pe care il astepti cu nerabdare sa apara?
5)Care este cea mai buna ecranizare dupa o carte?
6)Cel mai naspa film din istoria filmelor?
7)Preferi sa vezi filmul dupa care sa citesti cartea sau invers?
8)Care este animatia ta preferata si de ce?
9) Cea mai tare replica dintr-un filmcare-ti place.
10)Recomanda-ne cateva filme :)
Dau aceasta leapsa mai departe fetelor de pe Walking on letters, Dianei de pe Equilibristic on words, Sarei de pe Resfeber sii hmm Biancai de pe Boundless Daydreamer

5 comentarii:

  1. Uuu, imi plac super-mult raspunsurile tale si am sa raspund si eu repejor la intrebarile pe care le-ai pus - scuze, dar nu ma pot abtine ^-^

    1) Blowmind e "Shutter Island" sau "Faces in the crowd".
    2) Johnny Depp si Leo D. probabil ^^"
    3) Teen Wolf. Nu stai, AHS. Uff, ce zici de The Fosters? Pffui sunt prea multe ~.~"
    4) Labirintul 2! Si adaptarea pe youtube a seriei Shatter Me. Si Miss Peregrine :D
    5) Aici chiar nu stiu. La Sinuciderea fecioarelor as spune ca a fost ceva mai mult decat reusit pentru ca erau scene mot-a-mot din carte. Asta chiar mi-a placut! Am inteles ca si la Lolita e la fel...
    6) Academia Vampirilor? :)) Scuze, dar am o problema cu filmul asta :D
    7) Book before the movie. Amin!
    8) Hmm, n-am mai urmarit o animatie in ultimul timp. Am vazut Minions ultima oara si a fost dragut. Nu extraordinar, dar dragut :)
    9) Primul lucru care-mi trece prin cap acum e un set de gif-uri de pe tumblr cu Angleina Jolie si Brat Pitt. Un film in care jucau impreuna. Iar Angelina il bate mar pe Brat si-i spune: "Who's your daddy now?" sau ceva de genul :)) #girlpower
    10) Darul lui Jonas, Stuck in love, Love, Rosie ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci pentru leapşă. Întrebările tale sunt foarte interesante şi chiar m-au pus pe gânduri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguta leapsa! Eu nu vizionez filme prea des si de multe ori uit cam la ce m-am uitat. Dar am o slăbiciune pentru filmele de animatie. Ups. Si eu vreau sa vad adaptarea de la Shatter Me, cred ca ar putea iesi ceva frumos (sper).

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc frumos pentru nominalizare, Diana!
    E foarte distractivă leapșa asta. Îmi plac gif-urile pe care le-ai ales :-D.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim15:11

    Şi eu am făcut leapşa, doar că am furat-o de la altcineva :)
    https://yukiblack.wordpress.com/2015/08/22/leapsa-cinefila-furata/

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)