sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Tag #8: Ai prefera sa...?

1.Ai prefera să citeşti serii sau cărţi “singure”?
Carti singure, dar complexe :) De multe ori la serii se pierde farmecul, deja de la a 3a carte parca nu mai e la fel, parca totul e fortat si nu-mi mai face placere sa citesc.

2.Dacă ai avea de ales să citeşti doar autori bărbaţi sau doar autori femei pentru tot restul vieţii, ce ai alege?
Ar fi o alegere dificila, am destule autoare preferate, dar cred ca voi alege barbatii deoarece au un stil mai realist de a scrie, nu prea pun inflorituri decat foarte rar si nu se axeaza numai pe sentimente si nici nu le ignora.

3.Ai prefera să cumperi cărţi direct din librării sau online?
Direct din librarie! Imi place sa ma plimb printre rafturi si sa compar carti si sa le simt in mana mea, doar ca adesea sunt nevoita sa le cumpar online. 

4.Ai prefera să te uiţi la ecranizarile de tip film sau serial TV?
De tip film, mi se par mai complexe si mai interesante, la seriale renunt dupa un timp...

5.Ai prefera să citeşti 5 pagini pe zi sau 5 cărţi pe săptămână?
As prefera 100 pe saptamana, dar nu-mi permite timpul, din pacate...

6.Ai prefera să fii un critic sau un autor?
Si si, dar mi se pare oarecum mai interesant sa fii un critic, din perspectiva mea, ca sa poti fi critic ai nevoie si de experienta scrisului :D

7.Ai prefera să citeşti topul tău de 5 cărţi favorite sau cărţi noi?
Noi carti! Imi place sa descopar carti bune, cu alte subiecte, poate voi gasi altele care vor urca in top 5.

8.Ai prefera să fii un bibliotecar sau un vânzător de cărţi?
Asta este o intrebare chiar dificila, cred ca si bibliotecarii si vanzatorii socializeaza cu doritorii de carti, chiar nu stiu....bibliotecara cred.

9.Ai prefera să citeşti genul tău favorit de la toţi autorii sau toate genurile de la autorul tău preferat?
Genul meu preferat de la toti autorii! Mi se pare fascinant sa vezi cum vad persoane diferite anumite lucruri, imi plac lucrurile diversificate :) *presupun ca merge si a doua varianta*

10.Ai prefera să citeşti cărţi fizice sau e-book-uri?
Carti fizice! de 1000 de ori carti fizice!

Tau TAG'ul oricui vrea sa-l ia :) Va astept cu link in descriere! Zi buna sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)