vineri, 12 septembrie 2014

Primele 100 de cuvinte #3

E vineri si eu sunt putin cam lenesa :3 In ultimul timp nu prea am avut cand sa postez mai nimic, de aceea am si sarit peste postarea de luni, dar lunea viitoare am de gand sa fac 2 in 1 sau doua postari separate, ma mai gandesc. Ideea e ca luni voi face 10 motive si pentru Mare Tranquillitatis si pentru Printre tonuri cenusii. 
Anyway, pentru postarea de astazi am ales cartea Zi dupa zi pentru ca eu m-am indragostit de ea inca de la primele cuvinte. Sper sa va placa si voua!

"Mă trezesc.
Imediat trebuie să-mi dau seama cine sunt. Nu e vorba doar de corp – de a deschide ochiii și a descoperi dacă pielea de pe brațe este oacheșă sau deschisă la culoare, dacă părul meu e lung sau scurt, dacă sunt gras sau slab, băiat sau fată, dacă am cicatrici sau nu. Corpul este cel mai ușor lucru cu care te adaptezi, dacă ești obișnuit să te trezești în fiecare dimineață în unul nou. Ceea ce poate fi greu de înțeles este viața, contextul în care se află corpul.
În fiecare zi sunt altcineva. Sunt eu însumi – știu că..." 


8 comentarii:

  1. Chiar trebuie sa citesc cartea asta! Mi se pare foarte interesanta si unica.
    Asteptam cele 20 de motive :))
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit cartea , n-am putut sa ma desprind de ea ea pana nu am terminat-o . Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt din ce in ce mai curioasa in legatura cu aceasta carte .Am mai citit despre ea si imi place ,abordeaza ceva nou ceea ce suna excelent .:*

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca sunt singura care nu are de gand sa citeasca "Zi dupa zi"
    abia astept cele 20 de motive :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu vroiam sa citesc aceasta carte ( si inca vreau ) . Sper sa o pot citi cat mai curand ♥ !

    RăspundețiȘtergere
  6. Si pe mine m-a atras aceasta carte, dar nu am apucat inca sa dau de ea...

    RăspundețiȘtergere
  7. E pe lista mea, de cand a aparut si la noi si tot n-am pus mana pe ea..

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim20:17

    Abia aştept să o pot citi, mi se pare absolut genial subiectul cărţii!

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)