sâmbătă, 23 august 2014

Leapsa #8: Summertime madness

Stiu ca aceasta leapsa e deja "invechita", dar nu am apucat sa o fac mai devreme :D
Am primit-o de la Just another fantasy world si de la In the Heart of the Words. Multumesc fetelor! 

1. Arată o carte cu copertă care să inspire vara! - de exemplu: soare, mare etc
Prima coperta care-mi vine in minte este: 

2. Alege un loc fictiv care ar fi destinaţia perfectă pentru vacanţa de vară.
Voi alege lumea din Alegerea, o lume care imbina modernismul cu invechismul??? (nu pot gasi un antonim pentru modernism), dar cred ca invechism descrie destul de bine ce vreau sa spun :)

3. Eşti pe cale să pleci cu avionul până la locul tău de vacanţă. Ce carte îţi iei cu tine cât o să dureze tot zborul ?
As alege ceva usor si scurt dar emotionant.

4. Ai un caz de summertime sadness, ce carte alegi pentru a-ţi reda zâmbetul pe buze ?
Acest raspuns o sa vi se para ciudat, dar voi alege Mare Tranquillitatis. E o carte trista, as putea spune, dar a reusit intotdeauna (in toate cele 3 dati in care am citit-o) sa ma faca sa zambesc. :)

5. Eşti pe plaja singur/ă, ce personaj fictiv ai vrea ca şi companie (beach baby, if you know what i mean) ? (puteţi alege mai mulţi)
Nici nu ma gandeam sa aleg unul singur!
1. Warner din Spulbera-ma
2.Kenji din Spulbera-ma
3. Josh din Mare Tranquillitatis
4. Drew din Mare Tranquillitatis
5. Chol din Tronul de clestar
6. Will din Slam, din dragoste pentru Layken
7. Lucas din E usor sa te iubesc
8. Four din Divergent
9 Augustus din Sub aceeasi stea
10. Mr. Darcy din Mandrie si prejudecata
11. Adrian din Academia Vampirilor
12. Mai am atat de muulti, dar ma limitez la 11+ :))

6. Pentru a-ţi asorta îngheţata vrei un ice cool sidekick (n-am idee cum să traduc asta ca să aibă sens). Ce personaj sidekick alegi ?
Rebekah Mikaelson din Jurnalele vampirilor. Ador faptura asta! 

7. Împarte atmosfera de vară! Cui îi dai TAG-ul mai departe ?
Aproape toata lumea a facut-o, asa ca nu prea mai am cui sa i-o dau :( DAR daca vedeti aceasta postare, va place si nu o aveti facuta sunteti invitatii mei >:D<

7 comentarii:

  1. La 1 si eu am vrut sa pun initial Zi dupa Zi, dar dupa m-am razgandit :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, frumos !
    Rebekah Mikaelson !!! Faptura asta ma da si pe mine peste cap, cu toate ca -virgula- Claire Holt -actrita- nu prea ma atrage asa tare in forma ei muritoare :)) Ciudat, nu ?!

    O seara faina !

    RăspundețiȘtergere
  3. Total de acord cu lumea din Alegerea, este intr-adevar fascinanta. Cartea e superba, abia astept sa citesc si celelalte volume.
    De acord si cu Lucas si Four, dar eu i-as fi pus pe primele locuri: # 1 Four!!
    Se pare ca trebuie neaparat sa citesc Spulbera-ma, am auzit doar lucruri frumoase despre ea.
    Cindy

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mary, la punctul 1 m-a surprins alegerea ta. Mare Tranquillitatis nu mi se pare ca are coperta de vara, eventual daca iei marea in considerare :))
    @Madelina, nici pe mine nu ma prea impresioneaza actrita, de altfel nici nu am vazut-o jucand in alte filme, dar in rolul Rebekahai Mikaelson e super. >:D<
    @Cindy, eu am citit urmatoarele doua volume in engleza, dar am inteles ca "Elita" va aparea in toamana si la noi. Sper sa-ti placa >:D<
    I-am pus pe toti in ordine aleatorie, cum mi-au venit in minte :)
    Chiar trebuie sa citesti Spulbera-ma, e una dintre cele mai frumoase distopii pe care le-am citit >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu inca nu m-am decis de cine imi place mai mult din cei doi din Spulbera-ma... Astept volumul 2, dar nu mai apare o data...
    Cred ca voi face si eu leapsa asta curand...
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca te referi la Adam si Warner pentru ca in primul volum Kenji nu prea a aparut. Ar trebuie sa te apuci de urmatorul volum in engleza, nu cred ca va aparea de graba la noi :(
    Nu mi-am dat seama ca nu ai facut leapsa, altfel te nominalizam. Scuze :o3 :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Np, cred ca o sa-mi comand de pe Okian curand cartile :)), da la ei ma refeream.

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)