joi, 3 aprilie 2014

Recenzie : Divergent (Filmul)

Intr-un final am apucat si eu sa fiu in pas cu lumea si am vazut Divergnet si tot ce pot spune e... wow! Am fost atat de sceptica la inceput, am crezut ca actorii nu se potrivesc absolut deloc cu personajele si mi-am zis ca trailerele care au fost lansate pana la film au dat prea multe detalii si nici nu aratau asa de bine. 


Si din fericire, am gresit! Am crezut ce Theo James nu este potrivit pentru rolul lui Four si cat am gresit cand mi-am zis acest lucru. Omul acela eeste absolut magnific si l-a jucat atat de bine pe Four incat... nici nu am cuvinte sa spun cat de mult il ador in momentul de fata. Are asa o fata draguta!! Okay, okay, am deviat prea mult de la subiect.

Revenind, nu voi spune ca filmul a avut absolut toate scenele din carte sau ca le-a urmat exact, insa nu m-a deranjat absolut deloc pentru ca putinele scene eliminate nu mi s-au parut chiar asa de importante. 

Cum au mentionat multi in recenziile lor, atat romani, cat si americani, probabil acest film a fost pe placul multora deoarece destul de multi am fost pesimisti. Eu una recunosc ca o vreme abia asteptam filmul (la inceput, cand inca se filma), iar apoi chiar nu ma mai interesa atat de mult sa-l vad deoarece nu mi-au captivat atentia reclamele si scurtele scene postate pe internet. 


Actorul care l-a jucat pe Eric mi-a reamintit de ce l-am orat pe acel om cu pasiune. Sincer, nu l-am nici in carte si nici in film. Ceea ce mi-a placut deoarece nu as fi vrut sa ma apuc sa simt altceva pentru Eric fata de ce am simtit pentru el in carti. Chiar pot spune ca actorul l-a interpretat foarte bine. 

Personajul pe care m-am chinuit sa-l urasc a fost... Jeanine. Nu, stati calmi, nu spun ca actrita Kate Winslet nu a jucat-o bine. Ba din contra, a jucat-o extraordinar (era de asteptat tinand cont ca este o mare actrita). O sa va explic altfel. Pentru noi, cei care am citit cartile, Jeanine in film ar fi trebuit sa ne fie antipatica inca de la prima ei aparitie. Dar o persoana care nu a citit cartile nu stie la ce sa se astepte de la ea, sau are o vaga idee. Cam asa m-am simtit eu. Desi stiam ce este cu Jeanine, nu o puteam uri deoarece nu aveam inca motive (date in film). Plus, o ador pe Kate Winslet. Nu o pot uri, indiferent de cat de negativ este personajul ei. 

Singura chestie care mi-a displacut a fost finalul care mi s-a parut putin cam prea grabit. Stiu ca si in carte adevarata actiune s-a petrecut intr-un ritm destul de alert, insa dintr-un film de doua ore, toata actiunea devarata a durat maxim jumatate de ora (ma refer la final).

Per total, filmul chiar mi-a placut si sper ca box office-ul sa fie in continuare bun (din cate stiu in primul weekend a fost) deoarece vreau neaparat sa fie adaptat si Insurgent. Oricum am observat ca au facut filmul asa incat sa nu necesite (neaparat) o continuare. Dar eu sper ca va exista. 




Doamne, zambetul acelaaaaaa, mor aici. Nu vedeti cat de adorabil esteeee?







Ati vazut filmul? Daca da, cum vi s-a parut?

4 comentarii:

  1. Da, am văzut filmul, care a fost surprinzător de bun, deşi nu mă aşteptam.
    <4
    Btw, sper să se facă ecranizarea şi la următoarele 2 volume :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim12:36

    Il ador. Topita dupa Four si topita dupa Divergent. A fost perfect filmul si mi-a placut ingrozitor de mult:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept sa citesc cartea si mai apoi sa vad filmul . Am auzit numai lucruri bune despre ele :D .

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador cartea, am vazut si filmul , e o carte super ♥ !

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)