luni, 5 august 2013

Putin ajutor...? :)

Heeey! 
Intr-o saptamana voi pleca la mare cu parintii (cannot wait!) si normal ca voi avea si cateva carti la mine. Ma rog, le voi avea pe telefon. Si aici am nevoie de ajutorul vostru.
Am cateva carti pe telefon, dar sunt foarte nehotarata! Habar nu am ce carti as vrea sa citesc. De aceea postez acum, cu o saptamana inainte de plecare. Daca va gasiti timpul necesar, va rog sa alegeti una din cartile de mai jos, cea la care ati dori sa vedeti recenzia :)


Ce carte sa citesc?
  
pollcode.com free polls 

3 comentarii:

  1. The Selection chiar merita citita! Insa eu sunt curioasa in legatura cu Paper Towns :D

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am citit niciuna, dar sunt curioasă despre Paper Towns.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu aș alege Paper Towns. Nu am citit-o, dar John Green este un scriitor foarte apreciat.

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)