duminică, 30 iunie 2013

Pregatiri pentru Read-a-Thon


Stiu ca am spus ca nu prea reusesc sa ma tin de ceea ce-mi propun sa citesc, dar de aceasta data vreau sa ma tin de cuvant pentru maratonul Read-a-Thon. Nu vreau sa petrec mai mult timp hotarandu-ma ce sa citesc, decat sa citesc. Asa ca imi propun o mica lista. 

Vreau sa citesc urmatoarele carti :
Portretul lui Dorian Grey de Oscar Wilde
Stingerea (Vampirii din Morganville #7) de Rachel Caine
Obsesia (Casa Noptii #5) de P.C. Cast & Kristin Cast
Carrie de Stephen King
Si daca imi va mai ramane timp (desi am indoiesc) voi citi si Sarutul Mortii (VM #8) - asa ajung si lazi cu seria :)

In caz ca nu gasesc cateva din cartile amintite mai sus, am jos o lista cu alte carti pregatite.
Incredibil (Micutele Mincinoase #4) de Sara Shepard
Moarte la Dallas (Vampirii Sudului #2)
Jurnalele lui Stefan (cred ca voi citi volumul 2 sau 3, nu stiu la care am ramas)

Si cam atat. Totusi, sper sa reusesc sa gasesc tot ceea ce este in prima lista :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)