joi, 27 decembrie 2012

Soundtrack-ul cartii #2

A trecut ceva timp de cand nu am mai venit cu soundtrack pentru o carte, si cum am terminat de curand cartea Insurgent, m-am gandtit sa adaug melodiile care mi-am amintit fiecare moment din carte, sau ma rog, aproape fiecare.

Aceasta melodie mi se pare potrivita pentru toate datile cand Tris parea invinsa, nepasandu-i de ceea ce s-ar putea intampla cu viata ei.

Melodia aceasta imi aminteste de toate momentele frumoase dintre Tris si Tobias.

Aceasta mi se pare ca se potriveste perfect cu momentele de la finalul cartii, (SPOILER) cand Tris a incercat sa scape de cei din Candoare care erau in simulare si cand s-a luptat cu Tori.

Inca o melodie pentru cuplul nostru preferat. Melodia parca se potriveste perfect pentru Tobias.

Inca una care se potriveste pentru Tobias.

Paii, cam atat momentan. Nu mai tine minte ce alte melodii mai stiam. Cand citeac un paragraf imi venea n melodii in minte :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)