duminică, 23 decembrie 2012

Seria Alex Cross de James Patterson

Stateam pe Goodreads si ma uitam la cartile scrise de James Patterson, mai exact la seria Ales Cross. Va reamintesc ca prima carte a acestei serii a aparut de curnad la Editura Rao. Cum spuneam, stateam pe Goodreads si am ramas uimita cand am vazut cate carti are aceasta serie, mai exact 20 de carti. So, wow! Prima carte a aparut in anul 1992 si urmatoarea va aparea in februarie 2013.

Mi se pare un numar destul de mare si abia astept sa citesc si eu primul volum al acestei serii doarece am fost atrasa de aceasta carte inca de cand i-am citit descrierea. 

Mai ajos aveti copertile primelor trei volume. Puteti afla mai multe despre cartile din aceasta serie aici.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)