joi, 21 iunie 2012

Coltul meu de Rai


Bine v-am gasit in micutul meu colt de Rai, un loc in care lumea cartilor devine o realitate, unde personajele acestora prind viata si umbla nestingheriti si unde actiunea lor se petrece intr-un mod inedit.
De mult mi-a trecut prin gand se-mifac prorpiul meu blog in care sa-mi destainui una dintre marile mele pasiuni, cititul, insa scoala nu mi-a dat timpul necesar.
In curand voi termina si cu examenele si voi putea da drumul la treaba, ne vom putea cunoaste cu totii si ne vom putea amuza.
Tema acestui blog este lectura, orice gen de carti fiind bine venite.

Sper sa ne simtim cu totii bine si sa dam drumul cititului in aceasta vara calduroasa.
                                                                  Cu dragoste, Deea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)