sâmbătă, 26 septembrie 2015

5 lucruri care-mi plac sambata #5

Revin sâmbăta aceasta cu un alt top din seria 5 Things I Love Saturady, după o lungă perioadă de timp în care nu am mai scris nimic pe blog, deși am multe postari începute, dar nu și finalizate. :D Sper totuși ca săptămâna aceasta să reușesc să scriu câte ceva.


1. Activitățile din cadrul CȘE. Cu începerea școlii, am dat startul unei noi serii de activități, care mie îmi plac enorm de mult și mă țin ”în priză”. Am început cu o mică surpriză pentru profesori, dar cum surpiza nu este gata, o sa va dau detalii după finalizarea ei ^^



2. Deghizări aka evenimente organizate de profesori. Sâmbăta aceasta este Ziua Europeana a Limbilor, iar profii mei de franceză și engleză au organizat vineri o activitate foarte draguță, iar eu am participat la un moment de prezentare a personalităților din România, Franța și Anglia și am fost prințesa Kate Middleton. *am avut o chestie dubioasă și roz pe cap, dar a fost drăguț și amuzant*


3.Mini vacanțele cu familia. Am fost săptămâna trecută într-o astfel de mini-vacanță și am avut ocazia să văd Mânăstirea Acoperământul Maicii Domnului, o mânăstire superbă, te lasă cu gura căscată. Și pe lângă mânăstire, construite în același stil sunt și doua locuri în care te poți caza, toată această treabă arată pur și simplu genial! *nu vă luați după pozele făcute de mine*







4. Fructele de toamnă. Îmi place enorm să stau cu prietenii mei, să mai vorbim, să mai schimbăm impresii, planuri sau alte minuni :)) și să am în față fructe de toamnă! nuci, struguri, mere, pere, tot ce vreti voi, mai ales că sunt sănătoase și gustoase <3 vă recomand să încercați o ieșire cu fructe, o să vă simțiți foarte relaxați <3


5. TERRARIUMUL MEU <3  Am primit un cadou "devremiat" de ziua mea și anume un superb terrarium. E asdfghjkl. Nici nu știu ce să spun despre el, e minunat și elegant și drăguț și de toate. Zâmbesc de fiecare dată când ma uit la el <3

Asta a fost tot pentru sâmbăta aceasta ^^ Happy Saturday!

9 comentarii:

  1. Vaai, ce drăguț e terrariumul! E superb și atât de drăguț! Și eu zâmbesc când mă uit la al meu, îl am pe birou și-l văd destul de des. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Terrariumul e superb! <3 <3 Ma bucur sa vad ca esti asa activa si "in priza"! Tine-o tot asa! ~

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce drăguță e postarea, Diana! :D Sunt curioasă ce le-ai pregătit profesorilor, iar terrariumul e super.
    Mă bucur să văd că te implici în diferite activități, și mie îmi place să fac asta la liceu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu iubesc fructele de orice tip, sunt mare devoratoare de-a lor :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai primit un tag de la mine, în caz că ai chef să-l faci: https://dia6c.wordpress.com/2015/10/10/the-coffee-book-tag/

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna :) Ai primit o leapsa de la mine: http://dreams-have-wings.blogspot.ro/2016/01/leapsa-reminds-me-tag.html xx

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, scuze ca te deranjez dar am organizat pe blog un concurs si ma gandeam ca te poate interesa (http://booksormovie.blogspot.ro/2016/01/concurs.html). Iti doresc o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Estou alegre por encontrar blogs como o seu, ao ler algumas coisas,
    reparei que tem aqui um bom blog, feito com carinho.Posso dizer que gostei do que li e desde já quero dar-lhe os parabéns, decerto que virei aqui mais vezes.
    Sou António Batalha.
    Que lhe deseja muitas felicidade e saúde em toda a sua casa.
    PS.Se desejar visite O Peregrino E Servo, e se o desejar siga, mas só se gostar, eu vou retribuir seguindo também o seu.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte faina ideea cu terrariumul, vreau si eu sa imi fac, dar nu gasesc timpul necesar...
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)