vineri, 21 martie 2014

Divergent Giveaway Hop


Heeei! Dupa cum multi probabil stiu deja, astazi este (sau a fost tinand cont ca e pe final) ziua in care Divergent apare la noi! Ce inseamna asta? Concurs!
 Probabil nu ati citit-o sau poate doar va doriti noua editie a cartii. Indiferent care este motivul, aveti sansa de a castiga un exemplar al cartii Divergent, editia tie-in, scoasa de curand de editura Leda careia as vrea sa-i multumesc pentru exemplar. 

Ce trebuie sa faceti? Nimic mai simplu! Trebuie sa completati rafflecopter-ul de mai jos.

Cerinta obligatorie:
  • sa urmariti blogul prin GFC +2
  • raspundeti in rafflecopter la urmatoarea intrebare : "Care este cartea voastra preferata de aici, aici, aici si aici. [Adaugata pe 24.03]
Cerinta semi-bligatorie (daca indepliniti aceasta cerinta puteti sa le accesati si pe celelalte):
  • convingeti un prieten sa urmareasca blogul +10
Cerinte optionale:
  • sa dati like paginii de facebook a blogului +2
  • sa dati like paginii de facebook a editurii Leda +5
  • sa adaugati imaginea pe blogul vostru, cu link la concurs si sa o lasati pe tot parcursul concursului +5
  • sa dati share pe facebook +5
  • sa dati share pe twitter +5
  • sa comentati la postare +1
In total puteti avea 35 de sanse, asta daca indepliniti toate aceste cerinte intr-o zi, insa puteti da share pe facebook & twitter in fiecare zi pe tot parcursul concursului.

Concursul dureaza o luna.
21 martie-21 aprilie.

a Rafflecopter giveaway

Pentru mai multe sanse de a castiga acest minunat volum, precum si alte carti, mai jos sunt restul blogurilor participante in acest Giveaway Hop


  1. Carti cu colti
  2. Meduza blanda
  3. Carti nemuritoare
  4. Simona's blog
  5. Reading Addict
  6. RIOT! Books
  7. Me, my books and I
  8. Madalina's books

23 de comentarii:

  1. Am citit toata trilogia si e una dintre distopiile mele preferate <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am citit-o, dar mi-ar placea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit-o şi mi-a plăcut foarte mult. Este preferata mea. Sper să reuşesc să văd şi filmul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca nu am avut ocazia sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. am citit cartea si abia astept urmatoarele volume si partea a II-a a filmului

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit primele 2 volume ale seriei. Multumim pentru acest concurs !

    RăspundețiȘtergere
  7. Inca nu am avut ocazia sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Inca nu am avut ocazia de a citi cartea, pare interesanta :).

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am citit cartea, dar mi se pare super interesantă :))
    Cartea mea preferată de la Grupul corint este Academia vampirilor :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim pentru concurs ^_^

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am citit-o, inca.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am citit-o încă! Vreau s-o câstig!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Fb-ul de pe care m-am logat pe rafflecopter e: Arian Bercea, e al fratelui meu (Eu nu am) Ţin să spun asta, ca să nu crezi că am trişat.
    Link-ul de Share pe fb este https://www.facebook.com/arian.bercea.56/posts/263550717156983?stream_ref=10

    RăspundețiȘtergere
  14. "Yonne Ella" M-a convins să-ţi urmăresc blogul, pentru concurs uite dovada: https://www.blogger.com/profile/03761026874558708904

    RăspundețiȘtergere
  15. Am citit-o ,e superba aceasta carte sper sa reusesc sa citesc si al 2-lea volum curand.

    RăspundețiȘtergere
  16. Nici eu nu am citit-o inca. Imi doresc foarte mult .

    RăspundețiȘtergere
  17. Inca nu am citit cartea insa imi doresc din suflet sa o castig si sa o citesc cat mai repede cu putinta :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu am citit-o inca.
    Cartea mea preferata este "Invocarea" din seria Fortele Raului Absolut"

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)